12 listopada 2012

LB

Zostałam wytypowana do zabawy zwanej bliżej jako Liebster Blog.
Nominowała mnie JoAnn i Inżynier Blondyna.

Zasady: ,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Pytania od JoAnn:
1. Co robisz w deszczowe popołudnie?
Maluję paznokcie. W niedeszczowe też :)

2. Jaki kolor dominuje w Twojej sypialni?
Czerwony i beżowy.

3. Jaki jest Twój ulubiony deser, który sama potrafisz przyrządzić?
Tiramisu! Urywa ryjek każdemu kto choć raz spróbuje :D

4. Jaki był najgorszy prezent jaki w życiu dostałaś?
Lampka?

5. Jaki jest samochód Twoich marzeń?
Mazda 2

6. Dokąd chciałabyś się wybrać na wakacje marzeń?
Wszystkie zamki w Polsce!

7. Najbardziej kobiecy element garderoby?
Szpilki i czerwona bielizna ;]

8. Co byś chciała znaleźć pod choinką w najbliższe święta?
Złotą zawieszkę charms, ale to chyba drogie marzenie, więc raczej w sferze marzeń pozostanie :)

9. Czego nie robi Twój partner, co chciałabyś żeby w końcu zrobił?
Nie wywiercił w mojej ścianie dziur pod kołki, na których zamierzam powiesić moje puzzle!

10. Jakimi językami się posługujesz?
Polskim, angielskim oraz w niewielkim stopniu włoskim i rosyjskim, ale zamierzam przejść na wyższy stopień wtajemniczenia tych języków!

11. Jakie jest Twoje życiowe motto?
Nie czyń drugiemu co Tobie niemiłe.

Pytania od Inżynier Blondyny:
1. Co daje Ci energię do życia?
Miłość!
2. Jakie są 4 rzeczy, które zabrałabyś ze sobą z domu, wiedząc, że już tam nigdy nie wrócisz?
Nie wyobrażam sobie takiej sytuacji...
3. Dlaczego założyłaś bloga?
Bo mój były twierdził, że jestem wariatką i powinnam zapisywać wszystko żebym go potem nie oskarżała o rzeczy, których nie powiedział. Czy coś w tym stylu. Były odszedł, a blog został :)

4. Jaką pogodę lubisz najbardziej?
Wiosna! Pierwsze słońce!

5. Co sądzisz o portalach społecznościowych?
Porażka! W porę sie z nich wypisałam :)

6. Czego nigdy byś nie ubrała wychodząc z domu?
Różowej miniówki i białych kozaczków.

7. Czym jest dla Ciebie makijaż?
Miłym dodatkiem dzięki któremu można wyglądać trochę lepiej.

8. Gdybyś mogła kupić wielką, dochodową korporację, czy zrobiłabyś to?
Nie.

9. Dlaczego?
Szaraki są bezpieczniejsze ;]

10. Jakie filmy poleciłabyś innym?
Obława; Słaby punkt; Milennium-Mężyczźni, którzy nienawidzą kobiet; Purpurowe rzeki

11. Co sądzisz o takich łańcuszkach?
Do tej pory uważałam to za męczenie dupy, ale całkiem przyjemnie odpowiadało mi się na te pytania :)

Co do nominacji innych blogów to chyba nie jestem w stanie wytypować aż 11, bo najzwyczajniej w świecie nie czytam aż tylu blogów, więc typuję:

http://zielonyszmaragd.blogspot.com/
http://figa-pisze.blogspot.com/
http://gravenus.blogspot.com/
http://samczakobieta.blog.onet.pl/

choć nie jestem pewna czy te osoby będą miały chęć wzięcia udziału w tej zabawie :>

Moje pytania:

1.Dlaczego czytasz mego bloga? (jeśli nie czytasz to zacznij! :>) 
2. Jakie cechy cenisz w ludziach?
3. Jaka jest praca Twoich marzeń?
4. Co robisz w wolnych chwilach?
5. Gdybyś mogła/mógł wybrać dowolne miejsce zamieszkania na kuli ziemskiej to jakie miejsce byś wybrała/wybrał?
6. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
7. Co Cię najbardziej wkurza?
8. Co byś zrobiła/zrobił gdybyś wygrała/wygrał kilka milionów PLN?
9. Jaki jest Twój ulubiony zespół?
10. Czego najbardziej się boisz?
11. Co jest sensem Twojego życia?

Pozdrawiam! :)

P.s. Poczułam się jak za czasów podstawówki, kiedy to w modzie były "Złote Myśli" :>


4 komentarze:

  1. Pamiętam "Złote myśli" i te pytania w nich zawarte. To było coś móc wpisać się zeszytu najbardziej lubianej osoby. Zabawie się w to potem:) Odpowiedź związana z malowaniem paznokci jest najlepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm nie wiem czemu mój komentarz zniknął :( Na tiramisu czekam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie wiem, ale na maila go dostałam ;] Moje urodziny już niedługo, więc na pewno spróbujesz mojego tiramisu :D O ile mnie wcześniej nie zwolnią :P

    OdpowiedzUsuń