7 września 2012

Wesele, wesele

No fajnie było :)

Impreza fajna, ludzie spoko, jedzenie dobre :P Tata Lubego przedstawiał mnie wszystkim jako narzeczoną (sic!) syna, a jak sobie chlapnął to wołał, że jestem jego synową ;]
Oczywiście cała rodzina mnie polubiła i rozpływała się jaka to jestem zaje*ista (nie wiem co oni we mnie widzą?!). Mój "teść" zapraszał wszystkich na nasze wesele (wszyscy kuzyni powiedzieli, że przyjadą! za rok! ;]). Ogólnie było śmiesznie ;) Doskwierał nam tylko...brak ciepłej wody! Nocowaliśmy na wsi, ale na takiej totalnej!! Ciepła woda tam jest od święta chyba, więc moja ci*ka poznała ekstremalne temperatury wody ;] Także powiedziałam Lubemu, że chętnie przyjadę na kolejne wesele do kolejnej kuzynki, ale wynajmujemy jakiś tani hotel! Przyznał mi rację ;]

Najlepsze teksty z wesela:

Kościół-ksiądz robi sobie zdjęcia przy ołtarzu z Młodymi, z rodzicami, z babciami, ogólnie ze wszystkimi po kolei :>
Ruda: Zobacz jak się szczerzy do tych fotek! :D
Luby: Pewnie ma nową protezkę!

Toaleta-wchodzimy, patrzymy a tam na lewo "ladies" na prawo "men"
Luby: A gdzie gentlemen??

Siedzimy przy stole, wódka się leje, a ja, że nie zdążyłam jeszcze wtedy odstawić samochodu mówię, że nie piję
Współtowarzysz imprezy: Nic na "P"-nie piję i nie palę
Luby: Mój szwagier też jest nic na "P"-nie pije, nie pali i nie pracuje!

7 komentarzy:

  1. Hasełko z protezą genialne, zresztą jak zawsze. Rodzina Lubego Cię lubi więc to ogromny plus:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że wesele nie odbyło się zimą. Jakby zamarzła woda pozostałyby tylko kąpiele śnieżne:):):)
    Marek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimą oni są odcięci od świata, więc nie będę się tam wtedy wybierać ;]

      Usuń
  3. Też bym się z chęcią wybrała na jakieś wesele. W tym roku to już w mojej rodzinie nic nie będzie, ale w przyszłym roku szykują się dwa. Mama wciąż mi gada, że ja też mogłabym w końcu... ale mi na razie się nie spieszy, mam czas.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wesela są super ;] A Twoje pewnie będzie szybciej niż myślisz! Przecież układa Wam się super :)

      Usuń