22 maja 2012

Głowa ruda, a ściana czerwona

Stąd też się chyba wyniosę i to szybciej niż z onetu, bo znów mam problem z komentarzami. Mianowicie brak opcji "odpowiedz", w związku z czym nie mogę się ustosunkować do żadnej z wypowiedzi co mnie strasznie irytuje :/ Opcja ta jest możliwa tylko w przypadku osadzania komentarzy w wątku, ale gdy wybieram tę opcję to w ogóle nie ma możliwości komentowania. Próbowałam już wszystkiego-nie działa! Wybrałam więc opcję z wyskakującym oknem, dzięki czemu komentować można, ale odpowiadać nie! Tak źle i tak niedobrze!!
Tak sobie jeszcze pomyślałam, że to może być wina szablonu. Spróbuję go zmienić, a jeśli to nie pomoże to spadam stąd!! Chyba, że ktoś ma jakiś pomysł??
 
Kolor znany bliżej jako jesień kamionkowa wyszedł całkiem nieźle :) Mam nadzieję, że dziś ruszymy z czerrrrwienią :D Znaczy z jesienią paprykową ;)
Mam dość tego bałaganu i spania w tym barłogu!! Nie wiem czy już o tym mówiłam, ale nienawidzę remontów!!! No ale sama sobie zgotowałam ten los ;]

9 komentarzy:

  1. Jezu, ja nie mam takich problemów i u mnie da się odpowiadać. Po prostu musisz zmienić styl bloga, a będzie ok. :D Musisz zrobić kopię mego, tylko wybierz inny motyw na tło i będzie trybić. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Swoją drogą gmail i blogspot są genialne. Wyświetliło mi się, że dodałaś nowy wątek, gdy byłem w googlach. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co to za tajemnicze kolory?? Czyli jesteś ruda Ruda i będziesz jeszcze bardziej ruda? Czy Twoja ściana będzie bardziej ruda? (wiem głupol ze mnie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Droga musisz uważniej czytać moje wpisy ;)
      Tajemnicze kolory to nowy image mojego pokoju :D

      Usuń
  4. Efekty po remoncie są fajne:) Gorzej ze sprzątaniem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie widziałaś efektów, bo nie chcesz mnie odwiedzić :( A sprzątanie szybko mi poszło-przecież mnie znasz :)

      Usuń
  5. Kurcze, mam właśnie ten sam problem, znaczy się z opcją "odpowiedz" w komentarzach. Widzę, że ty już sobie z tym poradziłaś... A podpowiesz mi jak? Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń