24 sierpnia 2012

Numerologia

Moja sukienka jest zaje*ista :) Bynajmniej taki jest jej prototyp ;]
Jak zobaczyłam materiał to prawie się popłakałam, bo chciałam ciemny fiolet, a ten który ujrzałam do ciemnych nie należał :/
Na szczęście na mnie wygląda całkiem nieźle :) Do tego jasnobeżowe buty i biżuteria, a Lubemu do kremowej koszuli szyję fioletową muchę :D
Będę go musiała pilnować żeby żadna panna z hekatarami mi go nie porwała w zboże ;]
Chociaż w sumie chyba najlepiej będzie jak będziemy się pilnować nawzajem, bo ja wcale nie zamierzam wyglądać gorzej niż on! Ba! Zamierzam wyglądać najlepiej-zaraz po Pannie Młodej ;)

Przede mną weekend :) Jutro jadę na drugą przymiarkę, a potem zamierzamy z Lubym pomalować mój pokój, a raczej poprawić to czego nie domalowałam ostatnio z moim bratem ;] 

Wczoraj postanowiliśmy poczytać w necie rewelacje na temat nas w kontekście numerologii. Ja jestem szóstką i wiele z tego co wyczytałam jest prawdą. Luby jest dziewiątką i po przeczytaniu "jaki jest" mam wątpliwości co do przyszłości ;] Luby ciągle mi powtarza, że jestem najlepsza itd., a wczoraj okazało się, że dziewiątki "Często oczarowani nową znajomością, mają wrażenie, że to ich ideał, ale szybko okazuje się, że im się tylko tak wydawało." Luby jak to usłyszał to popatrzył na mnie jak zbity pies i zapytał tym swoim zakłopotanym tonem: jak to?? 
Do tego dorzuciłam (też z wp), że "Waga to mąż, którego żona do końca życia będzie prasować koszule - on bardzo dba o swój strój, ale przecież nie własnymi rękami." :D
Na swoje usprawiedliwienie miał tylko to, że tego dnia sam prasował :>

6 komentarzy:

  1. Hej Ruda!
    Gdzie Ty się tych bzdur numerologicznych naczytałaś??? Dziewiątka jako ostatni numer w całym cyklu charakteryzuje się wyjątkowo analitycznym umysłem. Dziewiątki wszystko najpierw przemyślą zanim się na cokolwiek zdecydują, wiecznie mają jakiś plan, wiecznie dążą do wybranego przez siebie celu. Są ludźmi uporządkowanymi i odpowiedzialnymi. Może niekoniecznie są to dusze towarzystwa, ale są doskonałymi słuchaczami.
    Szóstki są wyjątkowo rodzinne. Oznacza to, że są w stanie poświęcić naprawdę wiele dla bliskich osób. Czasem nawet podejmują decyzję przeciwne własnym przekonaniom aby sprawić przyjemność komuś z własnego otoczenia. Szóstki lubią otaczać się ludźmi i instynktowanie wyczuwają ich potrzeby, aczkolwiek instynkt ten uaktywnia się w różny sposób u różnych znaków zodiaku.
    Połączenie szóstki i dziewiątki to połączenie wyjątkowo stabilne. Opiekuńcza szóstka i zorganizowana dziewiątka tworzą razem poczucie bezpieczeństwa, nie tylko dla siebie, ale również dla otaczających ich ludzi. Taka para przyciąga do siebie ludzi.
    Jakbyś chciała bardziej szczegółowy opis, to mogę przeanalizować wasze daty urodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Numerologię pominę, bo to jest kupa pierdół i syfu, nic ciekawego. Skąd Ci przyszło do głosy w taką kupę patrzeć.?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak z ciekawości ze śmiechem sobie poczytaliśmy :>

      Usuń
  3. Spokojnie teraz z hektarów nie ma pożytku, mieszkam na wsi i nikomu się nie opłaca posiadać pola jeśli nie ma się swych maszyn do obrobienia. Czasy zapieprzania w polu (mojej babci) minęły i dobrze. Baw się dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widocznie jego mama myśli, że jest tak samo jak 30 lat temu :>

      Usuń